maddebabe

i wanna dance with somebody

Kategori: Allmänt

Har haft en sån jäkla bra dag som jag sa tidigare. Har haft sån energi, borde ligga och vara död efter en timmas sömn egentligen. Har kännt mig riktigt positiv faktiskt, och extremt glad. Efter skolan var jag och signe hos ali en stund, innan vi vandrade hemåt och drack te och mellis, hehe. Jag har pluggat lite piano medan signe pluggade sociologi och allt möjligt. Har suttit och flummat, blivit biten på osv. Jag har även bokat körlektion inför imorgon! Jag ska köra med en tjej som verkar riktigt mysig och trevlig, det blir nog bra det här. Nu ska jag kolla film tror jag, se klart på filmen crazy, stupid, love. Ryan Gosling är den sexigaste och finaste mannen som finns på denna jord, typ så ja...
puss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: