maddebabe

hujeda mig

Kategori: Allmänt

Hej hej. Ojoj vilken lång dag det har varit. Började vid nio och slutade närmre fyra i eftermiddags, blev en timmas tupplur på soffan faktiskt, vilket inte var det smartaste. Men det var helt fysiskt omöjligt att hålla ögonen öppna, om man nu inte vill sätta tandpetare mellan ögonlocken för att hålla dem öppna. Egentligen hade jag tänkt ta en powerwalk när jag kom hem, men icke sa nicke! Hade tänkt sola för en gångs skull med, men icke sa nicke där med! Istället hade jag en lång diskussion med mamma och pappa innan jag gick till ali och såg på harry potter och de vises sten, det var ett par år sedan man såg den sist. Äntligen ligger jag i min egna säng, och är trött för en gångs skull! Whoopdidoo! Godnatt ♥
  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: