maddebabe

helt utmattad

Kategori: Allmänt

...Ja, ni läste rubriken..
 
Efter idrotten i förmiddags gick jag faktiskt hem. Jag har legat på soffan och kollat på grey's anatomy varvat med naturkunskap-plugg, Efter allt pluggande så tränade jag, och det var det jobbigaste på länge! Hatar när fys- och styrketräningen drar igång. Idag var det ganska lätt jämfört med hur det brukar gå till, det visar bara på hur dåligt tränad jag är haha. Jag hoppade över det sista momenten på grund av illamående, svimfärdig och ett labilt psyke. När jag kom hem exploderade jag över en småsak och sprang upp i duschen och storgrät.. Mina känslor och mitt humör går upp och ner hela tiden, är så trött på det. Jag känner mig uppgiven, uppriven och övergiven.. En jädrans massa "given" där, hehe. Just nu vill jag bara begrava mig i min säng, med täcket över huvudet och aldrig komma upp till ytan igen. Men icke sa nicke, plugga lite innan man måste sova var det ju.. jag är i helvetet
 
 
en varm brasa hade inte varit helt fel nu
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: