maddebabe

2a januari 2013

Kategori: Allmänt

Ojojoj, skäms på mig. Missade att blogga den första dagen på det nya året.. Men skyller på att jag var upptagen igår med att äta pizza och sova på soffan, och vara döförkyld.
 
Min nyår var jättebra! Vi började med trerättersmiddag hos mig med tjejerna, jag är väldigt nöjd om jag får säga det själv. Lite stress blev det, och lite andra känslor, men riktigt nöjd. Jordärtskocksoppan jag gjorde till förrätt blev riktigt god, med tanke på att jag inte har gjort den tidigare. Efter middagen kom osckar, mattias och david så förkrökade vi lite till innan vi åkte vidare till den riktiga festen hos carl i bollebygd. Jag hade en grymt rolig natt med mina vänner, men var många som fattades dock. Det bjöd på många skratt, och till och med lite tårar från olika människor haha, men "tyvärr" inga skandaler som hände,, Hehe. Igår hörde ni ju lite kort om min dag, låg mest på soffan och var febrig och förkyld. Tillståndet har inte förändrats kan jag be och få tala om. Det blir soffläge hela dagen idag med, förutom senare på kvällen då jag ska kolla på fotbollsträningen. Annars är det luuugnt.
pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: