maddebabe

27e januari 2013

Kategori: Allmänt

Helgen, vart tog du vägen? Nu är det söndag igen, tyvärr så går helgerna alltid för fort. Så vad har ni missat? I fredags var det en lugn kväll hemma med bland annat lite plugg, filmtittande (berättelsen om pi), en slappis kväll helt enkelt. Gårdagen bjöd på det ena och det andra. Jag och farbror tog bilen in till göteborg så fick jag avverkat lite övningskörning, köpte lite grejer inför fredag, farbror klippte sig osv.. På kvällen var jag med ett par vänner och badade badtunna och hade det riktigt trevligt! När jag kom hem på kvällen/natten var det mindre trevligt då jag fick en sådan panikångest jag aldrig hade skådat tidigare.. Det var hemskt! Andnöd och helt otröstlig, som tur är mådde jag bättre på morgonen. Hela dagen har jag spenderat i soffan med laptopen och naturkunskapsboken, med flera koppar te, choklad och en orolig mage.. Fy sjuttsingen! Egentligen har jag prov imorgon, och jag har läst från och till i två veckor men förstår inte speciellt mycket av de konstiga förklarningarna i boken.. Jag skriver provet vid ett annat tillfälle istället, så kan jag reda ut lite frågetecken kring provet innan dess.. Därför blir det en hemmadag imorgon (magen är fortfarande knäpp ändå) med lite plugg, men mest soffhäng.. Nu ska jag kolla på lite grey's anatomy innan jag somnar! puss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: