maddebabe

14e januari 2013

Kategori: Allmänt

God natt. Idag var jag faktiskt hemma från skolan. Alldeles för få timmar sömn, och vaknade med en förkyldning och feber. Ett stort no no på den alltså. Istället har jag kollat på serier, druckit te, pluggat körkortsteori och naturkunskap. Hujedamig, vad ska det bli av med allt egentligen? Nu på kvällen tog jag en sväng förbi ali, och nu är jag hemma igen. Jag ska kolla på det fjärde avsnittet av gengångare, sen ska jag sova hur gott som helst och bli redo för en spännande dag! På förmiddagen ska jag ha dubbel körlektion (är så glad att jag har en bra handledare, återigen), sen så väntar halkan! Känns både roligt, men skrämmande.. Sov så gott, kramisar
 
lite bilder från helgen
 
 
 
vi hittade ett fult huvud i borås med, vilka nötter det finns där va?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: