maddebabe

baby bara håll om mig

Kategori: Allmänt

baby baby baby, steget
 

Hej magsjuka! Urk, vad dåligt jag mår. Soffläge exakt hela dagen (sedan klockan tre iallafall) med film, serietittande och massa te. Nu på kvällen har toaletten varit min bästa vän som inte har lämnat min sida: tack för att du finns ♥ Magsjuka, feber, förkyld, ont i halsen, en sprängande huvudvärk och känner mig ledsen och ensam, finns någon bättre kombination eller? Haha denna veckan alltså, antingen är jag deppig eller så är jag sjuk så in i helvete.. Allt eller inget, som vanligt. Nu ska jag ta mitt frusna arsle och vandra upp för trappan och begrava mig i sängen (om jag ens orkar gå upp för trappan eller ens resa mig upp ur soffan). Förlåt för det ynkliga inlägget, men var tvungen att lägga min frustration någonstans och bara få tycka synd om mig själv hehe.. Imorgon ska jag verkligen sova ut, och ta ikapp alla förlorade sömntimmar och ladda inför kommande jobbvecka som sagt.. Nu ska jag masa mig till min älskling då (sängen♥), godnatt!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: