maddebabe

9e februari 2013

Kategori: Allmänt

Klockan är redan åtta och det känns som att jag bara har varit vaken i en, två timmar.. Inatt sov jag ut ordentligt som jag sa, närmre fjorton timmar! Det behövde nog min kropp och mitt sinne, har iallafall kännt mig piggare men inte speciellt friskare.. Inget illamående, så det är ju åt rätt riktining åtminstone. Jag vaknade närmre tre i eftermiddags (?!) och sedan dess har jag legat på soffan och kollat på grey'ssnart har jag sett klart på alla avsnitt som finns ute.. Dags att leta efter nya serier haha, eller se om one tree hill till exempel. När jag har ätit upp soppan här, så ska jag nog gå ut och ta mig lite frisk luft. Hört att det också kan vara bra ibland! puss
 
 
finmuggen jag fick av emma och frida för något år sedan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: