maddebabe

3e februari 2013

Kategori: Allmänt

Hej där! Gårdagen var väldigt underlig, en känslomässig bergodalbana. Skratt, tårar, dans, sång, kramar osv. Jag hade det trevligt på källarn med alla fina människor, och medan de andra drog vidare åkte jag hem. Det var iallafall tanken, tills bussen gick fem minuter tidigare och åkte förbi mig när jag sprang som en idiot. Snälla pappa hämtade mig, och under tiden gick jag till donken och hade kvalitétstid med systern (hon jobbar där hehe) och tryckte i mig chilicheese haha.. Jag gick upp för en stund sen och vaknade med klumpen i magen idag igen, jag hoppas verkligen den försvinner under dagen.. Pessimisten i mig kommer fram igen och tror dessvärre att den inte försvinner idag, då den har varit där i sen i fredags. Men jag hoppas på det bästa! Nu ska jag slappa lite, och sedan blir det släktkalas som jag bävar inför, haha!
 
 
 
 
 
haha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: