maddebabe

24e februari 2013

Kategori: Allmänt

Vart ska jag börja? Mitt löfte om att hålla bloggen vid liv har ju gått mindre bra, eller vad säger ni?
 
Halihallå. Det är redan söndag natt och helgerna går alldeles för fort. Men det blir väl så när man har roligt med. I fredags var jag i hindås med fint folk och hade det trevligt. Vid tretiden vandrade vi genom skog och is, för att hitta till bussen. I lördags så var jag i götalaborg med stefano och fixade pass, fixade stefans frisyr, övningskörde och handlade mat. En ganska effektiv runda på stan tycker jag. På kvällen vankades det fest i mölnlycke, hos fina my som fyllde arton i veckan! En härlig mix av folk som var där, träffade många nya fina människor!
Idag har jag legat på soffan till mestadels. Sovandes, kollandes på vampire diaries, eller ätandes. That's about it. Jag hade tänkt få lite plugg gjort idag, men icke sa nicke! Det får bli morgondagens bekymmer. Nu ska jag sova, dröm sött alla finisar!
 
birthday girl!
(kolla längst ner till höger)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: