maddebabe

22a februari 2013

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Klockan stod på 6.00 imorse, klockan ringde kanske (kanske inte), hörde ingenting iallafall och vaknade klockan nio.. Orkar inte. Nu har jag duschat och ska äta lite frulle, sen så tar jag bussen till skolan och har pianolektion. Sedan får vi se om jag åker hem eller stannar kvar, huvudvärken är på gång nu känner jag. Idag är dagens schema iallafall: Åka till skolan och spela piano, åka hem och sova en stund, plugga piano, äta, duscha, kanske ska på "krök" ikväll med. Men det blir en lugn kväll oavsett, ska iväg ganska tidigt imorgon och fixa pass och passar på att övningsköra samtidigt. Sedan på kvällen blir det 18årsmiddag och partaj, ruligt ruligt! Nu blir det en kaffe på det, puss!
 
 
haha, detta vill jag testa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: