maddebabe

19e februari 2013

Kategori: Allmänt

Hej där! Jag ber om ursäkt för bristen på inlägg, det har inte riktigt funnits tid eller motivation till att blogga, men nu blir det ändring på det! Här kommer en liten redovisning på vad jag gjorde i helgen (ska försöka minnas allting):
 
Fredags: Efter jobbet så var jag med osckar bl.a och spelade tvspel och förkrökade lite. Sedan åkte jag, osckar och olliver till göteborg och var på källarn med lite andra mysiga människor.
Lördags: Sov ut ordentligt och slappade hela dagen, på kvällen var jag med emma och kollade på ett par filmer, mysipysi.
Söndags: Var ute och övningskörde med farbror, var hos ali på kvällen och tog det lugnt.
 
Min helg var alltså ganska lugn, det var riktigt skönt efter jobbveckan faktiskt.. Nu sitter jag och pluggar, varvat med musik och te. Vi hörs ikväll, när jag förhoppningsvis har tagit mig en bit ut ur högen med plugg...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: