maddebabe

12e februari 2013

Kategori: Allmänt

Denna morgonen är allt annat än god, därför tänker jag inte säga godmorgon.. Anledningen till min bitterhet är att jag har legat och varit orolig i magen hela natten och varit illamående, och nu på morgonen bröt helvetet löst. Jag tror ni förstår hur det hela slutade där. Inget jobb för mig idag (tyvärr! första gången någonsin som jag har tyckt det varit roligt att jobba), förhoppningsvis blir det bättre under dagen,  vågar man ens hoppas på att kunna jobba imorgon? Ett stort glas vatten och en ipren, och hinken ligger här i tryggt förvar bredvid mig, living the sweet life. Alltså att må så illa att man spyr är nog någonting av det värsta jag vet, en av de mest obehagliga känslorna..Detta är typ tortyr för mig, haha.. Nu ligger jag i sängen och ska sova så mycket som jag kan, men självklart är jag pigg och magen lever ett helt annat liv än vad jag vill just nu.. Hoppas den är något mer samarbetsvillig under dagen. Vi hörs senare, då har jag antagligen kommit upp en bit över ytan igen. 
 
 
 
 
 
jag kanske borde...?
 
 
 
såhär kommer nog min v-day se ut med, whoop
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: