maddebabe

6e september 2012

Kategori: Bilder

Hallojsan! Det blev inte så mycket plugg gjort igår, ingenting rättare sagt. Men jag har faktiskt varit så duktig att jag har pluggat alla andra dagar.. Igårkväll/natt hängde jag med filurerna jens och ali, satt och målade och kollade på stjärnorna hehe..
Idag var jag hemma från skolan faktiskt, förkyld och feber är ingen jättebra kombination alltså. Så jag har spenderat större delen av dagen i signes säng och sovit haha. Efter sovandet åkte jag och pappa till bollebygd och köpte lite mat inför imorgon: kräftor! Ja, jag ska alltså på kräftskiva imorgon.. Ska bli riktigt roligt faktiskt, det blir nog trevligt! Men innan dess blir det skolan såklart, imorgon måste jag dit oavsett hur dåligt jag mår.
Nu ska jag ta tag i lite pianospel innan jag drar mig till signe och spenderar natten där med film/serietittande och chips hehe..
pusssss
 

såhär ser min kväll ut

Kommentarer


Kommentera inlägget här: