maddebabe

5e september 2012

Kategori: Bilder

Hejsansvejsan. Igårkväll gick jag upp till kusinen och hängde där ett tag, innan jag började må förjävligt rent ut sagt. Feber, illamående, huvudvärk osv osv.. Ändå envisades jag med att gå till skolan idag, haha big mistake. Men nu är jag hemma iaf, och tar det lugnt. Jag ska försöka plugga lite också (spela piano och sjunga en låt, sjukt). Sen får jag se vad som händer under kvällen lite.. Jag hoppas på att må bättre iallafall! Jag kanske ska baka något? Lite chokladbollar lät väldigt gott i mina öron faktiskt..
pusss
 


 

den nya färgen! det syns mer irl för den delen

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Ååh, chokladbollar får det bli här nu!
    Snygg är du också btw! :)

    Svar: haha jag var alldeles för lat för att göra några.. men kul att man kan inspirera andra ;)tack!
    madeleine

    2012-09-05 | 18:54:14
    Bloggadress: http://jessicaatherese.blogg.se

Kommentera inlägget här: