maddebabe

2a september 2012

Kategori: Bilder

God förmiddag! En ny månad, återigen.. Tiden bara flyger förbi, helt sinnessjukt hur fort tiden går.
Ja, vad har jag gjort det senaste? I fredags var jag i skolan förstås, allt gick bra osv. På eftermiddagen/kvällen var jag med signe, carl och jens och kollade på film och spelade spel. Jag var en riktig partyblocker när jag skulle gå och lägga mig för att jag skulle jobba tidigt på morgonen, så då drog killarna hem.. Jobbet igår var klart på en timma ungefär, så det kändes väldigt onödigt faktiskt. När jag kom hem sov jag i ett par timmar, innan jag gjorde mig iordning för att fira sofia med ett par vänner. Det blev dock en tidig kväll för mig, som somnade runt tolvtiden. 
Nu ska jag äta lite innan jag åker iväg och spelar fotboll.
pusssss
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: