maddebabe

26e september 2012

Kategori: Bilder

Godkväll godkväll. Haft en bra vecka hittills? Min har varit både bra och dålig faktiskt. Måndagen var helt okej, först skolan sen sov jag hemma ett par timmar, sen jobbade jag på derbyt (spännande), och när jag kom hem på kvällen hälsade jag på osckar och ali en stund. Igår tisdag var jag i skolan, hade bara lite info om ett nytt projektarbete vi ska börja med. När jag kom hem åt jag ben&jerrys och kollade på filmen law abiding citizen, sett den ett par gånger men oj så bra den är! På kvällen tränade jag, och det var en riktigt bra och rolig träning faktiskt! Efter det åkte jag till bollebygd och träffade en kompis typ. Och idag har jag varit ledig från skolan för att gå på begravning, mindre roligt alltså.. Övningskörde hem, sen har jag varit med ett par kompisar hos ali och kollat film, spelat tvspel, biljard, tagit det extremt lugnt helt enkelt. Nu ligger jag i sängen och borde egentligen sova eftersom klockan ringer ganska tidigt imorgon.. Men självklart är jag inte trött, så ska väl kolla lite på film eller något liknande.. Kanske läsa en bok till och med?
 
Här kommer några bilder från de senaste dagarna, pusssss
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: