maddebabe

18e september 2012

Kategori: Bilder

Hallåhallå! Det senaste inlägget/bilden var inte jag som lade upp, det var oskar.. Där har ni den förklaringen iallafall.
 
De senaste dagarna har jag varit sjuk och skadad, men är sakta men säkert på bättringsvägen. Igårkväll hängde jag med pojkarna innan signe gjorde oss sällskap. Pizza, biljard, tv-spel och vattenpipshäng blev det hemma hos ali (fritidsgården). Trevligt var det, men på kvällen kände jag mig febrig och hängig så gick hem och sov typ. Därför blev det ingen skola idag heller, har istället pluggat en del och kollat film. På eftermiddagen kom oskar och våldgästade, sen gick vi till ali och har hängt där hela kvällen och tjockat oss med pizza osv. Nu sprang jag hem i ösregnet och har lagt mig i sängen nu, ska försöka sova om en stund. Har ju varit uppe för sent det senaste, så måste vända tillbaks dygnet lite.. Imon har jag tänkt gå till skolan faktiskt, har ju skolkort bland annat så känns lite segt att missa det om jag ska vara ärlig. Ska tänka ut vad jag ska ha på mig med..
puss och godnatt
 


 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: