maddebabe

15e september 2012

Kategori: Bilder

Hejsan alla fina! Förlåt för en kass uppdatering denna veckan men tro det eller ej, har varit upptagen med plugg och det känns riktigt bra. Jag är stolt över mig själv som har lyckats gå från den mest skoltrötta personen jag var, till en som känner sig någorlunda motiverad inför skolan nu. Men det ni har missat är inte alls mycket, onsdag skola och inte allt för mycket på kvällen. I torsdags efter skolan hängde jag med signe och emma, och spenderade även natten hos signe, myspys. På fredagen hade jag en allmänt bra dag, både i skolan och resten av eftermiddagen/kvällen. På kvällen firade vi ett par vänner som har fyllt år här i bygden och det blev väldigt lyckat efter några om och men. När festen gick mot sitt slut så hängde jag med killarna i alis källare innan jag och en vän gick hem till mig för att sova. Idag däremot har jag spelat fotbollsmatch och varit på bio med några tjejkompisar nu på kvällen. Vi såg filmen magic mike som är en film med massa mumsbitar i hehe.. Nu ska jag sova och ladda upp inför jobb imorgon! pusssss
 


 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: