maddebabe

8e oktober 2012

Kategori:

God förmiddag! Hoppas alla har återhämtat sig efter helgen, lugn som fartfylld. Har ni det bra en grå dag som denna? Vad hände med vädret förresten? Det var ju jättesoligt och vackert för bara ett par timmar sedan..
Nu är jag påväg hem efter en lugn dag i skolan. Har bara haft engelska (kollade på filmen alive), kör och naturkunskap så det var en skön måndag. Jag fick höra idag att vi är lediga imorgon, så är riktigt glad för det hehe. Jag har varit glad hela dagen faktiskt, och varit pigg (är i vanligt fall den tröttaste människan som någonsin har vandrat på denna jord). Allting har känts bra idag helt enkelt. Nu när jag kommer hem ska jag nog sova en stund, börjar bli trött nu bara för att jag skrev att jag var pigg precis, sen ska jag ta det lugnt bara. Plugga lite smått, kolla på film, läsa en bok osv. Ha en fortsatt fin måndag!
puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här: