maddebabe

28e oktober 2012

Kategori: Bilder

Halihallå där!
Helgen har varit riktigt bra, över förväntan om jag ska vara ärlig. I fredags var det en hel del stress på eftermiddagen men det blev finemang till slut. Direkt efter skolan så var det pang på, duscha och packa och sen åka till signe. Städa, diska och pynta när man väl var där. Sen blev det hets som fan, snabbt på med sin utstyrsel och göra sig iordning. Det vankades alltså halloweenfest för de som inte har förstått det vid detta laget. Kvällen blev kanon och alla var riktigt snygga i sina outfits, det bjöds på det ena och det andra. Trots sjukdomar osv så hade jag en grymt rolig kväll! Lördagen blev städning, standardpizzan och sen filmkväll med mysiga människor. Dagen idag har varit ännu mer chill, godfrukost (pannkakor) hos signe och sen bara soffhäng här hemma. Nu tänkte jag kolla på en film här i min mysiga säng och sova mig frisk. Nu när jag har lov kan jag göra det utan att få dåligt samvete iallafall.. Planerna inför imorgon är att först: kontakta läkare, och det andra: bli frisk helt enkelt. Ha en bra fortsatt söndagkväll!
pusssss
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: