maddebabe

25e oktober 2012

Kategori: Bilder

God kväll natt! Halloweenshoppingen igår gick bra, hittade en kostym som passade bra och sådär.. När jag kom hem till lilla rävlanda så packade jag väskan och brummade iväg till signe och sov där, mysigt pysigt hehe. Imorse när jag vaknade så mådde jag sämst, har inte mått så dåligt på länge faktiskt. Men ändå pallrade jag mig till skolan och var med på de viktigaste lektionerna (enligt mig. de lektioner som var mest nödvändiga typ). Sen åkte jag hem och sov lite, sen var jag tvungen att åka in till stan och köpa det sista inför halloween. Efter besöket i la stada med min syster, så var jag med signe här hemma och pluggade och myste en del. Senare på kvällen blev det en visit till ali och grabbarna! Trevligt med lite mys såhär på en mörk höstdag. Nu ligger jag i sängen och ska precis lägga mig. Är lite tveksam över hur det blir med skola imorgon, men får se hur jag känner mig på morgonen. I sådana fall måste jag upp om fem timmar, oh the joy.. Därför säger jag godnatt nu, pussssss
godnatt
 
and break away

Kommentarer


Kommentera inlägget här: