maddebabe

23e oktober 2012

Kategori: Bilder

Hejsan svejsan. Har veckan börjat bra för er? Det har faktiskt inte min gjort, men jag hänger inte läpp för det! Var faktiskt taggad för att gå till skolan i måndags, men har blivit riktigt sjuk och det var fysiskt omöjligt att gå till skolan, så jag var tvungen att stanna hemma. Idag hade jag en redovisning och ensemble, så var tvungen att gå. Mådde även lite bättre beträffande en sak, men istället har jag blivit döförkyld. Tappar rösten då och då, näsan rinner hela tiden, ont i halsen osv. Är riktigt trött att aldrig få må bra haha, är ganska komiskt ändå. På ungefär fyra månader har jag varit konstant sjuk. Har det inte varit det ena, så har det varit det andra. Verkligen hela tiden. Men som sagt, jag bryts inte ner av det.
 
Imorgon har vi resursdag, och vi ska egentligen ha någon "spaning" med några politiker, om det är någonting vi vill förändra inom kommunen förstod jag det som. Lite småtråkigt känns det, samtidigt intressant. Lite dubbelstandard där hehe.. Men jag får se hur jag känner imorgonbitti när klockan ringer, sjukdomsmässigt. Men som jag känner nu så lutar det åt att stanna hemma och sova mig frisk. På eftermiddagen måste jag dock in till stan och träffa emma och signe, och kolla efter halloweenutstyrsel. Jag hoppas att det jag har tänkt köpa passar och är värt pengarna. Det märker vi!
pusssss
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: