maddebabe

21a oktober 2012

Kategori: Bilder

Hej där! Dålig uppdatering som vanligt, men har inte funnits tid till det. Men nu ska jag seriöst skärpa mig, och låta er delta i min process att vara mer hälsosam haha.
 
 
Ja, vad har jag gjort i helgen då? I fredags var jag i skolan, och det kändes väldigt bra faktiskt. Var där hela dagen, och var dessutom väldigt produktiv och jobbade bra på lektionen. När jag kom hem så sov jag och gjorde allt möjligt, innan jag gick hem till ali och hade filmkväll med gänget. Mysigt mysigt, vi såg filmerna cloverfield, disturbia och american pie: beta house. På natten gick jag och en kompis runt på jakt i rävlanda, letandes efter en annan kompis haha! Sjukaste natten på länge. Igår så jobbade jag på eftermiddagen, på ett regnigt och kallt ullevi. Efter jobbet mötte jag familjen och gick på bio! Vi såg filmen taken 2, riktigt bra faktiskt. Ettan är bättre enligt mig dock snäppet bättre. Somnade till, i bilen påväg hem och likaså i soffan framför tvn med familjen, haha. Tre - fyra timmars sömn var nog inte en sådan bra idé faktiskt.. Idag däremot, har jag sovit ut ordentligt och har både hunnit med övningskörning och plugg. Efter plugget så stack jag upp till ali en sväng och kom precis hem igen. Där har ni min helg, en ganska lugn helg med andra ord, väldigt skönt med sådana med! Nu ska jag fortsätta kolla på film med familjen, puss och godnatt
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: