maddebabe

1a oktober 2012

Kategori:

Godkväll godkväll. Haft en bra helg och en bra måndag? Min helg har varit bra, jobbade i fredags kväll och på lördagen var jag i borås med pappsen och övningskörde en del. På kvällen åt jag hemlagad pizza (mozarella, soltorkade tomater och pesto, standardpizzan) med de fina tjejerna emma och signe. Efter pizzan gjorde vi oss iordning för lite chillkrök hos en fin vän. Natten spenderade jag med en fin vän i ballebygd. Söndagen spenderades till mesta del i soffan hos ali, men spelade även fotboll. Idag däremot har jag varit i skolan en stund, varit hemma och sovit och ätit och nu är jag påväg hem från jobbet. Idag var det riktigt hemskt att jobba.. Regnade och blåste som in i helvete, ursäkta mitt språk men var verkligen förbannad haha. Och människor så långt ögat kunde nå.. Hade ingen bra dag helt enkelt, trött och lättirriterad uppenbarligen.. Nu ska jag försvinna in i musiken ett tag till, innan bussen når lilla rävis! pusss



Kommentarer


Kommentera inlägget här: