maddebabe

18e oktober 2012

Kategori: Bilder

Hallå där mitt ute i natten! Klockan är närmare två, och jag har ingen aning vad jag gör uppe vid denna tidpunkten. Dygnsrytmen är inte alls som den ska.. Den senaste veckan, och med inspirerande och motiverande ord från en vän så har jag funderat på en sak, och nu har jag bestämt mig: mitt nya liv börjar på måndag. Kan börja lite smått imorgon såklart, men måndag känns bra, ny vecka liksom hehe. Jag ska satsa mer i skolan och bli duktig igen, få tillbaka motivationen på något sätt. Jag kommer känna mig mer nöjd med mig själv också, om jag presterar bättre i skolan. Jag ska lägga mig i tid och tänka på min hälsa. På tal om hälsa så ska jag äta bättre mat, mindre söta och onyttiga drycker (bara på helgen isådanafall) och kosten ska ändras drastiskt. Vill bli den sunda madeleine jag var en gång i tiden. Ska även sätta i gång med träningen på allvar. Just nu känner jag mig positiv och motiverad till allt detta, och jag ska försöka hålla det så. Jag ska alltså försöka ändra min inställning till det mesta också, vara mer positiv hehe.. Hoppas ni följer med i utvecklingen och stöttar mig ;)
 
Nu ska jag läsa lite, tills jag somnar typ. Är ju självklart inte trött.. Taggar redan efter skoldagen imorgon då jag bland annat har stresshantering (haha) och pianolektion.
pussss
 
för ungefär ett år sedan.. vart tog tiden vägen?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: