maddebabe

he looked in her eyes and the colour was red

Kategori: Musik

Jag är fortfarande positiv och glad, förvånansvärt för att vara mig haha! Speciellt när jag inte har sovit och är därför vanligtvis lättirriterad. Skolan gick bra, och jag lärde mig t.o.m ett par saker, till exempel att William Shakespeare var gift med en tjej som hette Anne Hathaway, där ser man! Jag hade håltimma förut, så då passade jag på att äta lite frulle och låna ett par böcker på biblioteket. Baristas 2 och tre och fatta eld fick följa med hem. Direkt när jag kom hem blev det alltså soffhäng med en bok och en kopp kaffe innan emma kom över och jag hjälpte henne med lite musikgrejer. Nu däremot har jag precis tagit en varmdusch och ska ta en kopp te framför beck med mor och far.
Kanske slänger iväg ett litet inlägg innan jag lägger mig, annars hör ni av mig imorgon 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: