maddebabe

día maravilloso

Kategori: Bilder

Så, nu sitter jag ned i lugn och ro och kan skriva lite. Annars då? Min dag har varit ganska annorlunda. Gick upp närmre elva, tog bussen in till göteborg en timma senare. Åkte vidare till gamlestan och till inspelningen av postkodsmiljonären, det var ganska intressant och spännande faktiskt. Blir kul att se när avsnittet/avsnitten sänds på tv. Av en speciell anledning lär jag synas ganska mycket, haha.. Här hemma har jag bara ätit och pluggat, är äntligen klar med den satans miljöinlämningen! Är riktigt stolt över mig själv, har haft det svårt med skolan det senaste om jag ska vara ärlig, och jag var riktigt nöjd med min insats nu. Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen, och läsa ett bra tag. Imorgon blir det mer plugg, det går bra nu och jag känner mig konstigt nog motiverad.. Är riktigt glad nuförtiden med! pussss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: