maddebabe

4e november 2012

Kategori:

Det är en ny månad och snart är det jul.. Är det bara jag som får ångest över julen? Visst att det är mysigt och så, men all denna hets med julklappar är ju sjuk. Iallafall, nu är höstlovet slut i princip, det är redan söndag tyvärr.. Men jag har gjort exakt det jag har velat på lovet: ta det lugnt, bli frisk, vara med fina vänner och någon fest eller två. Denna helgen var den roligaste på länge faktiskt, i fredags hade vi avskedsfest för en kompis som ska åka till barcelona på en bartenderutbildning. Vi var ett gäng på tio - femton personer och det var riktigt roligt. Alkohol, snack, spel, dans, vattenpipa och massa prat och sång. Det är väldigt underskattat med fest på få personer haha. Igår så hade vi avslutning med laget då vi bowlade i ett par timmar i borås, och det gick bättre än vanligt för mig.. Bowla är något man borde göra oftare! På kvällen åt vi middag tillsammans och hade det mysigt. Jag var hemma runt elva och somnade direkt! Just nu däremot är jag påväg in till Ullevi för att jobba på dagens match som också är den sista för säsongen! pusss





Kommentarer


Kommentera inlägget här: