maddebabe

31a oktober 2012

Kategori: Bilder

Hallå hallå. Min dag har varit riktigt bra, trots massa jobbig vind och kyla. Sov ut någorlunda, åt en god frukost (knäckemacka och kaffe) och kollade på lite grey's. På eftermiddagen träffade jag fina sanna i göteborg och tog en fika, jag åt den godaste citron/passionsfrukt cheesecaken i världhistorien! Ruskigt god, ni hittar den på cappucino hehe. Jag har inte träffat sanna på riktigt länge, så det var jättetrevligt att få träffa henne igen och bara prata en massa. Efter fikan så tog vi en lite kik inne i nordstan, och jag hittade lite piercings. När jag kom hem så gjorde jag och pappa middag tillsammans, och sen brummade jag iväg till träningen. Nu på kvällen har jag kollat på filmen the shining med ett par vänner, jag är väldigt lättskrämd och tyckde filmen var riktigt obehaglig.. Nu ska jag kolla på någonting som inte är lika skrämmande dock, lite serier kanske?
pusssss
 
hungrig nu med...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: