maddebabe

25e november 2012

Kategori: Bilder

Visiten i göteborg igår var mycket trevlig, det blev mys med gustav på café tintin och massa tjo och tjim. När jag var hemma i rävlanda närmre tvåtiden, så hälsade jag på ali en stund innan jag vandrade hem och läste. En riktigt lugn helg har det varit, vet inte om det är positivt eller negativt. Men sådana helger behöver man ibland! Idag sov jag ut ordentligt, gick upp vid ett (!!) och började plugga direkt, och har gjort klart 2 av 3 inlämningar! Är riktigt stolt faktiskt hehe.. Nu har jag precis ätit tacos och är riktigt mätt, usch och fy. Varför kan man aldrig lära sig att sluta äta i tid? Efter middagen nu, har jag kollat på en ny mobil. Min HTC är långsam, spricka i skärmen, och jag hatar den för tilfället. Vill köpa en iPhone 5 men jag har ett år kvar på mitt abbonemang och man kan tydligen inte ha kvar abbonemanget och köpa ny mobil.. Så måste vänta ett år till bindningstiden har gått ut.. Någon som kan hjälpa mig? hahah
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: