maddebabe

22a december 2012

Kategori: Allmänt

Wow, vi överlevde. Någon som blev förvånad? Knappast.
 
Vi var ett par vänner hos osckar igår, spelade sällskapsspel, groggade lite, hade musikquiz och massa skratt. Riktigt trevligt men tyvärr ganska underskattat. Efter hänget hos osckar drog de flesta hem, medan några andra gick till ali och kollade film ungefär. Idag sov jag ut ordentligt, tror jag aldrig ha sovit så länge nämligen, jag vaknade halv fyra på eftermiddagen! Det sjukaste. Antar att kroppen är helt utsliten efter massa stress, jobbiga känslor och dålig sömn den senaste månaden. Det gjorde utslag iallafall kan jag säga. Efter jag vaknade har jag ätit pizza, kollat på film och varit hos kusinen och haft lite julmys typ. En helt okej, lugn dag alltså!
 
bilder från gårkvällen
 
finaste vännen
 
snygga vänner
 
fina malin
 
 
 
sexig, jag vet

Kommentarer


Kommentera inlägget här: