maddebabe

18e november 2012

Kategori: Allmänt

Där kom dippen igen ja.. Inget inlägg på tre dagar, skäms! I fredags efter skolan hade jag, signe och ali filmkväll i värred. Mysigt mysigt. Vi såg the dark knight rises bland annat. På lördag förmiddag och eftermiddag blev det plugg och tvtittande för mig och signe, innan vi hetsade i oss lite mat och brummade hem till mig där gustav väntade. På kvällen blev det födelsedagsfirande för Eric och sedan inflyttningsfest i kålltorp.. Idag blev det en sväng med bilen med pappa, kebabrulle när jag kom hem och så har jag legat på soffan några timmar och sovit och varvat med filmtittande. Nu har jag faktiskt pluggat den senaste timmen med, och ska fortsätta en liten stund till. Där har ni en snabb överblick över min helg, kommer ett till inlägg senare under kvällen då jag har mer tid!
pussss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: