maddebabe

11e november 2012

Kategori: Bilder

Söndag söndag söndag.. Helgen, vart tog du vägen? Denna helgen har varit extremt lugn för min del, det enda "jobbiga" jag gjorde var bion igår. Annars har jag varit i min bubbla hemma i älskade rävlanda, sysslat med musik till mestadels, och filmtittande förstås. Soffläge med familjen helt enkelt. Dagen idag har inte varit så mycket mer annorlunda heller. Har pluggat en hel del, gjort middag till familjen för att det var farsdag och allting, kunde passa på att vara snäll då tyckte jag, vi har kollat på beck och jag har fortsatt med mitt musikskapande. Det går helt okej faktiskt. Började med ett nytt projekt igår och det går lite segt just nu, ibland får jag bara lust att radera hela skiten och aldrig försöka mig på det igen.. Men nej nu jävlar ska det skrivas musik!
 
Nu ligger jag i sängen redo för att sova, och har legat här klarvaken den senaste timmen trots sömntabletter osv. Någonting måste ju vara seriöst fel.. Under den timmen har jag hunnit lösa en hel del världsproblem faktiskt, fast inte alla tyvärr. Jag har tänkt på livet, funderat över relationer och varför allt blir som det blir. Funderat på om det existerar någonting som ödet, vad är meningen med livet, varför dör man, ja ni förstår. Nu överdrev jag ganska så mycket faktiskt, men det är detta som händer när jag inte kan sova. Hjärnan går i extas och kan inte koppla av. Förbannade jävla påfund det där, människan och kroppen, hjärnan..Nu ska jag försöka att blunda och sova, märker imorgon när jag skriver om jag har fått sovit någonting eller ej.
godnatt!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: