maddebabe

10e november 2012

Kategori:

Hej där! Haft en bra lördag? Det har jag haft faktiskt. Har varit väldigt produktiv men inte på det sättet jag borde. Jag borde ha pluggat till större delen av förmiddagen men självklart blev det inte så. Istället skrev jag musik och gnuggade geniknölarna på så sätt. På eftermiddagen tog jag bussen in till stan och träffade sofia som sagt, och åt blåbärspaj på condeco. Efter fikan blev det alltså bio, och filmen "savages" är en utav de bättre faktiskt. Dessutom innehåller den massa ögongodis, mums. Så den borde ni definitivt se! Nu sitter jag på bussen hem och när jag kommer hem ska jag hoppa i mjukisbrallan och kolla på någon romantisk komedi med mig själv och mina katter/gosedjur som sällskap. Forever alone som vanligt, haha. pussss







Kommentarer


Kommentera inlägget här: