maddebabe

trötter

Kategori: Bilder

Tjenamoss! Nu är jag hemma efter en riktigt stressig dag, men ändå en bra sådan. Jag har hållt igång sedan sju imorse, så är riktigt trött nu. Det blev dock inte så mycket jobb som jag hade hoppats på förut, men finns inte så mycket att göra när tiden inte räcker till. Just nu sitter jag med en kopp te och kollar på filmen 300 med familjen, och om en stund ska jag göra mig redo för sängen. Jag börjar inte förräns 12 imorgon, så jag kan sova ut. Åh, så skönt det ska bli. Jag behöver verkligen det efter denna veckan känner jag. Imorgon har jag alltså bara en lektion (på endast en halvtimma, riktigt ovärt), och efter det är det fredag och ledighet! Jag längtar efter en helg till att bara ta det lugnt, och vara med min underbara pojkvän bland annat, och spela fotboll hehe. puss och godnatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: