maddebabe

9e maj 2012

Kategori: Bilder

Godmorgon. Jag har inte sovit i min egna säng på två nätter, förräns igår. Jag har sovit så jädrans bra, somnade på en stört och har sovit typ åtta timmar. Jag känner mig pigg, men ögonen hänger inte med riktigt, hehe. Jag älskar min säng! Just nu sitter jag och äter en smörgås och dricker te, intressant intressant. Min skoldag idag är riktigt ovärd faktiskt, man borde ju inte ens gå! Men duktig som jag är, så gör jag det. Från åtta till tjugo i tio har jag två lektioner, sen har jag en fet håltimma från tjugo i tio till halv tre (!) Alltså typ fem timmar! Jaja, då hinner man iallafall hem och sova i någon timma eller två, eller kanske t.o.m plugga.. Senare ikväll ska jag och felicia tillbaka till skolan då vi ska hjälpas åt att sälja fika på slagverkarnas konsert! Ha en fin dag, pusssss


ääälskling !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: