maddebabe

7e maj 2012

Kategori: Bilder

Matchen igår gick inte som planerat. Vi var bättre, vi borde vunnit men ändå gjorde vi inte det. Riktigt bittert och tråkigt faktiskt! Efter våran match kollade jag och emelie när herrarnas b-lag spelade, kallt men trevligt! Sen åkte jag hem till thomparompa och myste med godis och film (hulken). Sen somnade jag på honom, som vanligt hehe.. Men under natten har jag sovit svindåligt, och har bara fått runt två timmar sömn.. Detta resluterade i att jag var riktigt trött när vi skulle gå till bussen. Under förmiddagen hade vi håltimma på ungefär tre timmar, så då åkte jag hem till thomas (eftersom det är närmre) och sov i en timma typ, underbart! Nu är jag hemma och har ätit lite och sådär, och snart ska jag ta bussen till landvetter och tahult igen där jag ska plugga järnet! Men först: duschen.
pusssss


killarnas match igår!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: