maddebabe

6e maj 2012

Kategori: Allmänt

Hallå hallå. Nu är jag hemma efter en tur med bilen med pappsen, det gick väl bra (som vanligt, hehe). Iallafall, igår hängde jag med thompa och gurra, då det blev shopping i allum. De pojkarna är galna, riktiga shopaholics. Ibland kunde man faktiskt missta dem för två tjejer.. Jag hittade massa fina saker, men det blev ingenting som följde med hem. Jag väntar tills lönen kommer istället. Men thomas och gustav hittade en del fina saker faktiskt. På kvällen kollade jag och älsklingen på film, och myste till det med godis osv. Idag skulle han upp och jobba tidigt, så då kom pappa och hämtade mig så vi har precis övningskört som sagt! Nu ska jag äta lite lunch innan jag ska upp till bråtaredsvallen för att lira lite boll! pusssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: