maddebabe

18e maj 2012

Kategori: Allmänt

Godmorgon! Är allt bra med er en fredagsmorgon som denna? Själv är jag ganska pigg, trots att jag gick upp vid fem - halv sex. Idag är det jobb som står först på schemat, och efter det ska ju jag och thomas på spaa som sagt! Det ska bli riktigt underbart, mysigt och framförallt skönt. Jag kan behöva lite avslappning.. Nu sitter jag iallafall på bussen in mot göteborg för att jobba på ullevi, med bland annat ida
!
I onsdags efter skolan (åkte dit i onödan, för vi hade tydligen inte den sista lektionen) var jag hemma hos emma med therese och elin, och hade bakat rabarberpaj osv innan, så vi myste med det framför filmen this means war. Direkt när jag kom hem fick jag reda på att smulan hade fått sina små kossekatter, lite surt att jag hann gå hem och missade hela spektaklet. Men men, istället gosade jag med dem flera timmar igår, och de är verkligen världens sötaste missar! Man smälter helt och hållet, och jag lovar att bilder kommer upp på de söta små djuren! pusssss, ha en fin fredag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: