maddebabe

15e maj 2012

Kategori: Bilder

Hej där. Några dagar sedan sist vi hördes av, men hoppas ni alla har haft det bra iallafall! Min helg var bra, och lugn. I lördags var det "fest" i mölnlycke. Det var trevligt folk men inte så mycket drag tyvärr, så jag åkte till tahult i stället för en mysdate med thomas och ben&jerrys. I söndags spelade vi match i solskenet, och äntligen vann vi! Det var verkligen en krigarmatch från våran sida och det har nästan inte varit skönare att vinna. Underbart säger jag bara. Igår var det måndag igen, tyvärr. Men det är ju positivt så sätt att veckorna flyger fram, och det gör de verkligen. Om tre veckor slutar jag ettan liksom, vad hände där? Efter skoldagen igår åkte jag hem till familjen blom och sov en stund, innan jag och sofia skulle iväg till ullevi och jobba! Det blev en riktigt spännande match mellan ifk - malmö, riktigt roligt att se på faktiskt. Idag, tisdag, började min dag klockan sex och har bland annat involverat ett matteprov. Efter provet slutade vi, och jag skulle jobba. Men det behövdes inte så jag åkte in i onödan men jag tjötade med ida ett tag istället, hehe. Nu är jag hemma och pluggar för fullt, och varvar med hockey och godis! Jag längtar tills imorgon också, för då är det onsdag och sen är vi ju lediga fram tills på måndag! Jag älskar dessa veckor 




Kommentarer


Kommentera inlägget här: