maddebabe

11e maj 2012

Kategori: Bilder

Godkväll! Brist på bloggande, återigen. Men jag har ärligt talat glömt av, för att jag har varit upptagen med annat hehe.. Just nu har jag ingen ork till att blogga heller för den delen, för jag somnar nämligen vilken sekund som helst. Men kan berätta lite kort vad jag hade för mig igår och idag, eftersom det har inte varit någon uppdatering. Igår var jag i skolan, surprise surprise. Det hände inte så mycket efter det faktiskt. Skulle egentligen träna, men då hade vi rep med kören. Men den gick jag inte på, då jag mådde piss igår. Så på kvällen åkte jag till thomas och han köpte godis, ben & jerrys och massa annat gott till mig. Sen myste vi framför filmen the notebook och jag somnade på honom, som vanligt. Idag var jag i skolan också faktiskt! Hehe, duktigt av mig. Efter skolan mötte jag upp Ida för en fika, och sen åkte jag med henne hem och käkade tacos och såg filmen machine gun preacher. Sjuuuuukt bra film, måste ses! Sen åkte vi till mölnlycke där treorna i musik hade examenskonsert, som ett slutprojekt typ. Det var riktigt, riktigt bra och jag känner pressen på oss att vara minst lika bra när vi slutar trean.. Herreguttan, hur ska detta sluta? Jaja, efter massa om och men med bussar och skit så ligger jag nu i sängen och ska sova! Det enda jag fokuserar på just nu, är att kunna sova ut längelängelänge imorgon. Sovgott, pussssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: