maddebabe

life taught me to die

Kategori: Bilder

damien rice, cannonball

Hallå där ute i mörkret. Tränade som sagt förut, men usch så dåligt det gick. Fick ont direkt i höften när jag började springa, så det var ju inte så trevligt direkt. Plus att jag var ärligt talat lite småsur, av olika anledningar som jag inte behöver gå in på. Men jag spelade inte bra helt enkelt. Nu efter träningen har jag ätit godis, chips och kollat på paranormal activity 3 med la familia. Nu är jag däremot väldigt trött och ska därför gå och lägga mig tänkte jag. Fredag imorgon = en kort dag i skolan. Slutar ju egentligen vid halv tolv, men istället så slutar jag ett. Men är ju ändå tidigt så sett. För att orka med dagen imorgon måste jag dessvärre sova, så godnatt allesammans! Hoppas ni får en bra fredag imorgon, pussssss


en mindre charmig bild på mig och vännen henrik från en sommarkväll förra året! en trevlig kväll var det iallafall

Kommentarer


Kommentera inlägget här: