maddebabe

8e mars 2012

Kategori: Musik

Torsdag, dagen innan helg. Det känns faktiskt ganska underbart, dagarna och veckorna går så jädrans snabbt nu. Idag känner jag mig lite gladare än vad jag gjorde igårkväll iallafall, men istället har jag blivit sjuk. Pappa har varit sjuk hela veckan och så har thomas varit sjuk de senaste två veckorna, så jag har ju självklart blivit smittad av de två gubbarna. Vaknade med halsont och ont i leder osv, men gick till skolan ändå. Efter den första lektionen så åkte jag hem igen. Jag hatar att vara sjuk! Man kan ju i stort sett inte göra nånting, för allt känns jobbigt. Ingen träning ikväll alltså (tråååk!) och antagligen ingen match på lördag, men jag hoppas verkligen att jag blir frisk till den. Eller åtminstone att min onda hals går över, för det är den som är värst. Därför ska jag vila nu, och göra mig en stor kopp te framför tvn och big brother, hehe..
pussssss


band of horses, the funeral

Kommentarer


Kommentera inlägget här: