maddebabe

7e mars 2012

Kategori: Bilder

Hejhej. Usch vilken dag. Pappa körde mig till skolan imorse eftersom mitt busskort är borta och annars skulle inte jag kunna komma fram till skolan. Vi repade med bandet och på lunchen så hade vi konsert, som gick bra. Jag skippade den sista lektionen på grund av migrän och feberfrossa, så jag var hemma och sov en timma innan jag var tvungen att åka tillbaka till skolan för att ha kvällskonsert. Efter konserten tog jag och kusinen bussen mot rävlanda, och nu är jag äntligen hemma. Jag vill bara lägga mig i min varma säng och under täcket, och aldrig komma upp därifrån. Så känns det just nu. Är riktigt trött på vissa sidor hos människor som betyder mycket för mig, och jag är trött på att bli besviken gång på gång. Orkar inte med människor som tar varandra för givet hela tiden och får den andra människan att bara känna sig dum och ouppskattad. Förlåt för deppinlägget, men jag var tvungen att få det ut ur systemet så att säga, haha. Sådär, tack för mig och godnatt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: