maddebabe

6e mars 2012

Kategori: Bilder

Godkväll! Hade ju en ledig dag idag, och tur var väl det eftersom jag somnade närmare halv tre inatt. Igår hade jag en riktig big broher dag, hade missat massa avsnitt så jag sysselsatte mig med det nästan hela min lediga tid igår. Idag gick jag upp ganska sent, och gjorde inte så mycket på dagen faktiskt. Borde väl ha pluggat, men jag orkade faktiskt inte. Har dock spelat lite piano, eftersom vi har konsert imon och jag har ganska mycket "pianosolon" och sånt... Shit. Men det ska väl gå bra förhoppningsvis. På eftermiddagen åkte jag in till skolan för att hämta lite papper och sånt, och när jag skulle hem så hittade jag inte mitt busskort så jag har ju tappat det nånstans.. Så jävla dumt alltså! Blir så irriterad på mig själv, men finns ju tyvärr inte så mycket att göra åt saken. Iallafall, nu kom jag nyligen hem från min kusin emma och jag ska kolla på gårdagens BB innan jag går och lägger mig. pusssss


jag och den finaste vännen man någonsin kan önska sig

Kommentarer


Kommentera inlägget här: