maddebabe

5e mars 2012

Kategori: Bilder

Hallå där. Ingen uppdatering sen i torsdags = värdelöst. Tänkte berätta lite snabbt om vad jag gjorde i helgen iallafall. I fredags kväll var jag på bio med thomas och såg filmen this means war som var hysteriskt rolig och bra, en feel good film helt enkelt. Efter filmen sov jag och thomas i länsmansgården. På lördagen var jag med signe en snabbis i stan innan vi åkte till rävlanda och myste. Och på söndagen spelade vi träningsmatch mot Hällingsjö som vi vann med 2-1, riktigt bra jobbat faktiskt. Detta laget har spelat i trean den senaste säsongen, och vi har ju också kommit upp i den divisionen nu. Vi spelade ärligt talat bättre än dem hela matchen och deras mål var ett riktigt skitmål så det var skönt att vi kom ikapp igen. På kvällen sen åkte jag hem till thomas och var megussocial och kollade på bigbrother hela kvällen, något som jag ska fortsätta med nu faktiskt!

Tillbaka till verkligheten. Måndag idag, lika segt som vanligt. Jag behövde inte vara med på den sista lektionen som var idrott, eftersom jag har sträckt mig och kunde inte vara med på det vi gjorde. Så läraren skickade hem mig, gottgott. Nu är jag hemma i rävis igen, och ska ta det lugnt framför BB som sagt. Jag kan ta det lugnt hela dagen, och jag tänkte ta en powernap om en stund också. Jag kan göra det utan att få dåligt samvete, vi är ju nämligen lediga imorgon. Underbart! pusssssss


såhär glada var vi när vi spelade den sista kvalmatchen och vann!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: