maddebabe

30e mars 2012

Kategori: Bilder

Godmorgon! Och det är den sannerligen, god alltså. Jag somnade vid tolvtiden igår, och var helt utslagen. Jag var så sjukt trött, även om jag inte gjorde så mycket igår. Dagen började med skolan vid niotiden, övningskörning sen i några timmar, och sen möte med laget. Efter mötet mötte jag upp kusinen för att snacka med henne och hämta upp några grejer.

Idag däremot är jag inte alls trött! Utan vaknade vid sjutiden och var jättepigg, är ju lagom segt när man är ledig att man ska vakna så tidigt. Men det var väl tur det, för nu har jag hunnit packa inför lägret, och det var ju inte lite heller.. "Vanliga" kläder såklart, träningskläder osv, men när man ska ha med sig lite finare kläder så vet man ju aldrig vad man ska ta med sig.. Så jag körde på ett säkert kort och tog med hela garderoben istället. Det känns ju så iallafall. Men men, om några timmar drar vi iväg till halmstad och jag ska köra bil hela den vägen, spännande! Denna helgen kommer nog bli skitrolig, men kan inte bli så mycket annat när man har de bästa lagkamraterna! Vi hörs på söndag när vi kommer hem, pussss!


Kommentarer

  • aDanceLife säger:

    SV; Hej fina DU! Menade du väl?



    Jag gör gärna ett bloglovin byte!!!:)

    2012-03-30 | 19:23:21
    Bloggadress: http://adancelife.blogg.se/

Kommentera inlägget här: