maddebabe

26e mars 2012

Kategori: Bilder

Det är slutet på mars, och känns som maj.. Sommaren kommer snabbt i år, helt perfekt ju!

Söndagskvällen spenderade jag med min kära kusin, och senare kom thomas. Vi kollade på skräckfilmen insidious, och ja den var väldigt äcklig. Fyfan alltså, men på slutet var den mindre bra. Därför fick thomas komma, så jag inte behövde sitta och vara rädd själv. Plus att jag hade aldrig vågat gå hela vägen hem själv, hehe... Eftersom han hade bilen så kunde han köra mig till skolan också, lyx! Det är faktiskt ganska underbart att ha en pojkvän med körkort och bil.
'
Skoldagen har varit helt okej, ingenting speciellt liksom. Jag har haft huvudvärk hela dagen, men är ändå glad att jag stod ut. Det känns ju så mycket bättre i efterhand. Nu är jag äntligen hemma (älskade hemma), och tar det lugnt med musik och snart ska jag plugga lite också! pusssss


min babe i sina nya, fina kläder!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: