maddebabe

25e mars 2012

Kategori: Allmänt

What's up with this weather? Det är ju helt underbart. Denna dagen har varit väldigt kort, känns det som iallafall. Men kan ha att göra med att det är sommartid idag, man "förlorar" ju en timma. Jag åkte hem från thomas på förmiddagen och sen har jag spelat match bara. Poff, så var hela söndagen borta i stort sett. Men känns skönt att dagarna flyter på, och att sommaren känns nära. Nu ska jag äntligen äta lite middag, innan jag ska vandra upp till kusinen för att prata om massa saker. Usch, allt känns jobbigt just nu. Jag känner mig kluven gällande allting, och jag vet inte vad jag ska göra. Jag känner mig helt hjälplös, och det är bara nånting jag själv kan ta itu med. Jaja, får komma på bättre tankar, pussss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: